tisdag, juni 5

that look upon your face.


love is always complicated. 
but still humans must try to love each other. 
we must get our hearts broken sometimes. 
this is a good sign, having a broken heart. 
it means we have tried for something. 
 
kom på att jag inte visat mina nya skor som initialt efter köpet kändes för små men som nu är sköna :-) (tog fotot på en bänk där tydligen en del rökare brukar sitta=fimparna tillhör inte mig ;-))

håller på och packar det sista. väderprognosen har inte ändrats så inga byxor behöver läggas till, bara barbent som jag gillar så och som det ska vara på sommaren men som inte behagat infinna sig här ännu. Js föräldrar hämtar upp oss halv sju imorgon bitti för färd mot arlanda. tänkte att det inte blir så jobbigt för jag har ändå den senaste tiden vaknat ungefär halv sex och efter det sovit dåligt, men idag vaknade jag fem och somnade sen om till radion startade halv sju fast jag inte ens kände mig trött.

Inga kommentarer: